De kracht van AI: Van idee tot implementatie
Toen we eenmaal wisten dat we iets met tosti’s wilden doen, vroegen we AI om ons te helpen met de uitwerking van het concept. En wat bleek? AI zorgde niet alleen voor de basis van het idee, maar hielp ons ook met de details. Van het creëren van een catchy naam (Toast’d101), tot het bedenken van recepten en zelfs het ontwerp van het logo – AI deed het allemaal.
Het mooiste was dat AI ons niet alleen de tools gaf om visueel aantrekkelijke gerechten te bedenken (denk aan kleurrijke tosti’s vol gesmolten kaas en verse ingrediënten), maar ook hoe we de hele look & feel van het merk konden afstemmen op wat studenten graag willen zien. Van stoere crewkleding voor de medewerkers, tot een minimalistisch, maar aantrekkelijk interieur, maar wel met een mooi opvallend Neon bord. We wilden dat elke hoek van Toast’d101 een foto waardig was. Want laten we eerlijk zijn, als je eten niet op Instagram verschijnt, heeft het eigenlijk niet bestaan, toch?